thảo luận [KPOP-KOREA] General thread - Ver.5

Liệu có 1 pha sai lầm khi ko promote full lực cho Siêu tân tinh để dc 1h PAK tình thương
như này xong amagedon tạch thì biết dí ai rồi đấy
xKn02mb.png
 
Công nhận vụ tự huỷ này của Hybe mấy nhóm nhạc khác dc lợi vl, từ BM đến Aespa, có mỗi n trộn muôn kiếp nugu :burn_joss_stick:
Mấy GG kia tranh thủ NJS, Lé, Illit bị bash sml thì comeback hoành tráng ghi điểm trên các chart. Còn con Nờ Trộn éo có bài vở cb mẹ gì. Giờ mà ko tranh thủ bức lên thì mãn kiếp Nugu
 
Phụ huynh NJS thuê luật sư chuyên về mảnh hợp đồng của các celeb của kbiz tư vấn. Fen này chắc muốn tách khỏi Bang Béo cmnr. Thành công thì ve sầu thoát xác. Thất bại thì 50/50 phẩy
Luật sư Kang Jin-seok được biết đến với việc xử lý nhiều vụ án liên quan đến tranh chấp hợp đồng độc quyền trong ngành giải trí. Chuyên môn của anh ấy bao gồm xem xét các hợp đồng độc quyền, tư vấn về việc chấm dứt hợp đồng, khởi kiện các thiệt hại do vi phạm và xử lý các vụ kiện đòi hoàn vốn đầu tư cho các công ty giải trí, như đã nêu trên blog của anh ấy.
 
Just days before the HYBE-ADOR battle began, girl group Le Sserafim — managed by HYBE subsidiary Source Music — had been making headlines for taking the shortest amount of time for a K-pop girl group to take the Coachella music festival stage. It was only a matter of time until the words of praise turned into those lamenting the girl group’s “subpar” vocals, to put it at best, put on display at one of the world’s biggest music festivals.
There’s even a newly-coined K-pop term called “encore beolchik,” or penalty, meaning that it’s almost punishment for K-pop groups to come out as No. 1 in a weekly television music program because then they have to perform their songs live during the encore stage at the end of the show. Multiple groups have been caught on live television unable to perform their own songs properly, including Le Sserafim and even Twice.
“Yes, the discussions directly mention the names NewJeans, ILLIT and Le Sserafim, but did they ever have any say in anything that they’re being criticized for?” Cho said.
“Everything was decided for them, and there’s no reason for them to speak out about something they’re not responsible for. The fact that the artists have no power over their music may not make sense to people unfamiliar with the territory, but that is the reality of the K-pop market and the mindset we need to keep to protect these people — most of whom are young and inexperienced.”
 
Back
Top